GENIETEN - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu GENIETEN - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu

GENIETEN

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg TWC de Velo

24 Juni 2009 | Frankrijk, Parijs

Na een goed ontbijt om 9.00 uur vertrokken. De laatste krentenbollen van bakkerij Kessels worden gesmeerd. Het landschap verandert maar blijft glooiend. Kleine dorpjes en stadjes, soms een kasteel en mooie natuur. De titel van dit bericht zegt eigenlijk alles.
Na 122 km en 1200 hoogtemeters zijn we om 14.30 uur bij ons volgend hotel. Terwijl wij ons douchen en het wasje doen verzorgt, Jan N. onze fietsen.

• 24 Juni 2009 - 18:14

Moeder Van Ellij V :

wens jullie een veilige en mooie fietstocht genieten maar .doei moeder en josé

• 24 Juni 2009 - 19:22

Eric & Angelique:

Allereerst Ger nog proficiat met je verjaardag ! 58 Jaar tjonge, tjonge toch ....
    We zien dat jullie genieten van het Franse landschap en goed verzorgd worden door Jan en Annie. Waar blijven de foto's van de potjes bier, want we nemen aan dat jullie toch wel enkele franse potjes bier drinken na zo'n prachtige rit elke dag.
    Nog veel succes en we blijven met veel plezier jullie verhalen lezen.

Groeten,
    Eric, Angelique, Rob en Maartje Berben

• 24 Juni 2009 - 19:45

Rian:

Hallo Mieke,

Als ik de berichtjes lees en de prachtige foto's zie dan is het toch wel een luxe fietsvakantie!De soep en de champagne staan klaar, je kunt zo onderweg je fiets versieren met de prachtige bloemen die er, zo lijkt het wel, voor jullie staan!
    Vandaar vroeg een kind hoever is juf Mieke al?
    Ik zal haar vertellen ...al heel ver!!!
    Blijf genieten Mieke!

Groetjes,Rian

• 24 Juni 2009 - 20:59

Janny:

Hoi Ria (en de rest),
    leuk om te lezen hoe goed het jullie af gaat. Weergoden zijn jullie op een dag na goed gestemd geweest! Mooie foto's. Kijk goed om je heen onderweg, geniet ervan!
    Groetjes Janny

• 25 Juni 2009 - 07:03

Karin Maas:

Dag Leo,(en de rest)

Ik zag je foto. Is er toch een jonge GOD in Frankrijk! Heel veel plezier met de meiden.

Groetjes,
    Karin

• 25 Juni 2009 - 11:29

Marielle:

Geweldig om te zien wat jullie presteren.
    Maar ik ben toch vooral fan van Elly!
    Succes allemaal
    Groeten uit Kerkrade

• 25 Juni 2009 - 14:18

Lion:

Geweldig zoals jullie rijden! Het lijkt wel of jullie steeds sneller gaan. Is dat de aanloop naar de heuvels bij Limoges e.v.? Veel plezier en geniet van het mooie Franse land en van elkaar. Het blijft mooi weer voorlopig.

• 25 Juni 2009 - 15:03

Chris En Leonie :

Hey Lourdesgangers!

Als jullie het weer hadden kunnen bestellen, had het niet beter gekund: met uitzondering van een regendagje alsmaar zonnig en voor de wind. Zo word je naar Lourdes geblazen!
    We willen Ger nog proficiat wensen met zijn verjaardag.
    Verder hadden we op het overzicht van jullie tocht gezien dat jullie vandaag, ongeveer op de helft van de dagafstand, voorbij de begraafplaats van Bernadette zouden komen (Nevers. Wel enkele kms ten oosten van jullie route. Aangezien we deze tocht ook al eens fietsten weten we dat jullie al een heel eind gevorderd zijn.
    Fiets ze, geniet ervan, we zien/horen wel weer van jullie.

Grs. Chris en Leonie

• 25 Juni 2009 - 16:59

Mart Rooijakkers:

Wat een geweldige tocht maken jullie toch. Aan de foto's te zien is de temperatuur ook geweldig en als de wind uit de zelfde richting komt als hier in Meijel, blaast die jullie naar Lourdes. Alleen al als ik naar de foto's kijk, krijg ik zin om ook de fiets te pakken. Je kunt hier alleen niet die hoogtemeters maken.
    de helft van de afstand zal er nu wel zo'n beetje opzetten. Hoe dichter je bij Lourdes komt hoe beter het loudeswater begint te werken. Succes dus!

Mart