Van alles - Reisverslag uit Lourdes, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu Van alles - Reisverslag uit Lourdes, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu

Van alles

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg TWC de Velo

01 Juli 2009 | Frankrijk, Lourdes

Wat (onofficiele) feiten op een rij:
totaal in 11 dagen gefietst: 1303 km.
Hoogtemeters: 11.290. Gemiddelde dagafstand: 119 km. Gemiddelde snelheid in 11 dagen: 23 km/uur.
3 lekke banden. Verschillende keren liep de ketting eraf bij enkele personen. Eén dag regen.
Gezien/gehoord onderweg: zwaluwen, blaffende honden, tuuttuut = vriendelijke Franse automobilist, tuuuuuut = geirriteerde Franse automobilist, ay ya ya waar is Maria?, allez allez op de canapé, veel dode egels op de weg, code code code, Ger wat is dit voor een plant/vogel/bloem?, Toos hoeveel graden is het?, Leo waar staan Jan en Annie?, plaspauze, bon jour, kijk eens links/rechts (uitzicht, kasteel enz.), achter elkaar!, rechtshouden, even wachten, Elly V: wat zegt ie nou? telefooncondoom, telefoonlader van Ria, auto veur! grande bière, vlinders, Wiek hoeveel hoogtemeters hebben we? chocolade chaude avec creme, l'eau chaude et le chachet separate (anders is de thee te sterk).

• 02 Juli 2009 - 17:03

Frans En Door Nouwen:

Geweldige prestatie.
    We nemen onze pet af voor jullie.
    Het was leuk om jullie tocht te kunnen volgen.
    Nogmaals gefeliciteerd en we wensen jullie nog veel plezier vanavond en een goede terugreis.

groetjes Frans en Door Nouwen Panningen

• 02 Juli 2009 - 18:31

Pita!:

Bloemetje uit de krant van vandaag.
    Maak nieuwe vrienden
    maar behoud de oude,
    De nieuwe zijn de zilveren
    de oude zijn de gouden!

• 03 Juli 2009 - 19:17

Ans Jubbega:

Hoi Maria,
    Nu heb ik je gevonden duurde even.Wat een prestatie helmpje af je bent met het hetzelfde virus besmet als Wil,heel fantastisch hoor!E dan stappenwe weer op de fiets.Proficiat,ANS

• 03 Juli 2009 - 19:43

Pierre Verheijen:

Ook al is mijn reactie wat aan de late kant, hij is daarom niet minder gemeend.
    Wielrenpetje af voor ieders individuele prestatie en voor lullie geweldige teamprestatie.
    Chapeau!

Pierre

• 03 Juli 2009 - 21:10

Peter Van Lier:

Ook van mij nog een dikke proficiat voor jullie geweldige prestatie, en welkom thuis.
    Peter.

• 16 Juli 2010 - 10:08

Bert De Vos:

Ik heb met belangstelling jullie site doorgeplozen.
    Allemaal een dikke pluim.
    15 augustus vertrek ik zelf, solo, naar Lourdes. Jullie ervaringen stimuleren mij en geven me ook een idee wat me zoal te wachten staat.
    Groeten uit Weert
    Bert