Halverwege - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu Halverwege - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu

Halverwege

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg TWC de Velo

25 Juni 2009 | Frankrijk, Parijs

Vandaag zijn we halverwege de tocht, halverwege Lourdes. Het ging fluitend en met twee vingers in de neus (vooral in de afdaling bij Maria). Om 14.00 uur zaten we al op een terras aan de koffie of een grote pot bier. We hebben zojuist de oude stad bekeken en nu eerst de reacties gelezen op ons bericht van gisteren. We vinden het geweldig hoe velen reageren c.q. onze tocht volgen.

• 25 Juni 2009 - 17:20

Lion:

Ik wist het wel: echte duurfietsers. Tijdens de etappekoers steeds beter gaan rijden! Nu zijn jullie warm gefietst. Gaaaaaaaan dus!
    Veel plezier!

• 25 Juni 2009 - 17:41

Moeder En José:

Geweldig hoe jullie fietsen we vinden het fijn om mee te kijken.voor allen lieve groetjes van ons

• 25 Juni 2009 - 18:00

Anne Schoonbrood:

Hallo,

Mooie foto's even kijken waar jullie nu waren.. begint al redelijk op te schieten. Nog veel plezier

Anne

• 25 Juni 2009 - 19:33

Maartje:

Jullie, maar vooral mijn eigen supermama natuurlijk zijn goed bezig!! Nu is gelukkig de schoenenfohn niet meer nodig, houden zo!! Veel plezier en erg leuk om jullie verhalen te lezen!! Liefs

• 25 Juni 2009 - 20:24

Peter Van Lier:

Beste Ger, nog proficiat met je verjaardag, zag er wel lekker uit op de foto, ik hoop dat je je vingers er niet bij opgegeten hebt want die heb je nog nodig met fietsen. Volgens mij is het een groot feest die reis, maar het is jullie van harte gegund, groetjes.

• 25 Juni 2009 - 20:41

Annemie (van Mart):

Mart volgt jullie met meer dan normale belangstelling! Hij is stik jaloers! Hou er maar rekening mee; de volgende keer wil hij ook mee!
    Ik wens jullie vooral veel plezier!
    Annemie

• 26 Juni 2009 - 07:00

Ed Friesen:

Jeetje, de week is nog niet om of jullie zijn al halverwege!
    Dit is veel meer dan het hebben van een goede conditie, het is nu al prestatie om trots op te zijn… Ten minste, wij zijn dat ook.
    Chapeau voor alle doortrappers en ondersteunende staf!

Jullie dagelijkse update is erg leuk om te lezen en van de foto’s krijgen we een goede indruk van jullie team en van de schilderachtige omgeving.
    Geniet ervan en stay alert!

• 26 Juni 2009 - 07:30

Jan En An:

Ha Toos en Hay en alle andere. Mooi om jullie te volgen nu nog de andere helft. Geniet er alle van maar we zien dat jullie ook goeg verzorgd worden.Nog veel fietsplezier samen.Groetjes

• 26 Juni 2009 - 09:54

De Zwemclub:

Hoi Elly

Het gaat goed met jou zo te lezen en te zien, wij wensen jou en de andere voor de rest van de tocht nog heel veel fiets
    plezier, geniet ervan.

• 26 Juni 2009 - 14:33

Piet Van Bree:

Dames en heren coureurs, wat een fantastisch weer, geniet ervan. Op deze wijze is het inderdaad met twee vingers in de neus. Maar jullie zijn er nog niet. Veel succes en sterkte voor de rest van de tocht

• 26 Juni 2009 - 15:34

Fam Puts:

Hallo stoere fietsers!
    Wat een prestatie nu al en dan ben je op de helft!!!
    Fijn dat het jullie goed gaat en de tweede helft ook met de vingers in de neus he!
    Groetjes......

• 27 Juni 2009 - 07:48

Fam .kuepers:

hartstikke goed ,en mooi dat alles zo goed verloop ,geweldig toch.en JAN B veel sterke maar vooral veel plezier met zijn allen.

• 27 Juni 2009 - 09:33

Twan & Truus:

Hallo Toos & Hai en de andere zwoegers.

Nou ja zwoegers ? Zo te lezen gaat het van een leien dakje en gaan jullie freewheelend richting L.
    Echt joie de vivre dus.
    Geniet er lekker van en doe Maria en BS straks de groeten.
    Veel plezier !!

• 27 Juni 2009 - 10:53

Nel Tulmans:

super, wat jullie allen presteren, ga zo door, ik doe het jullie NOG niet na, maar wie weet

• 27 Juni 2009 - 14:59

Tjeu En Truus :

Toos en Hay en natuurlijk alle andere fietsers, het is goed om te zien dat het jullie goed gaat, veel succes verder en breng maar een flesje lourdeswater mee.
    groeten vanuit panningen

• 28 Juni 2009 - 17:12

Moeder En José:

wat heerlijk om jullie zo te zien genieten,gezellig.Goede een veilige fietstocht verder.lieve groetjes voor jullie allen speciaal Elly V