Gejaagd door de wind - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu Gejaagd door de wind - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu

Gejaagd door de wind

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg TWC de Velo

23 Juni 2009 | Frankrijk, Parijs

Gisteren waren we in de Champagne streek. We werden bij aankomst in het hotel door Jan N. ontvangen met een glas champagne! Vanmorgenvroeg hebben we eerst de stoel en fiets van Ger versierd. Hij viert vandaag zijn 58ste verjaardag! Na een goed ontbijt om 9.00 uur weer op de fiets: zonnetje in de blauwe lucht en de wind in de rug. Het is een genot om zo te mogen fietsen in het Franse land: glooiende akkers overal om ons heen. Halverwege staan Jan en Annie om te pauzeren met een lekker bekertje soep. Om half drie komen we aan bij ons volgend hotel: een iddylisch hotel in een oude watermolen, tuinstoelen in het gras, wat te drinken in de schaduw van een appelboom: leven als God in Frankrijk! Na een wandeling door het dorpje kunnen we om 19.00 uur aan tafel. De kok en eigenaar van het hotel is een Nederlander. Hij en zijn personeel verzorgen ons uitstekend. Nu lekker slapen en morgen weer fris de fiets weer op.

• 23 Juni 2009 - 20:26

Rini Erkelens :

Proficiat vier t met de hele club . Nog niemandzadelpijn? Gelukkig dan .
    Hoop goed weer dan redden jullie t wel .
    Ga morgen lekker verder .
    Groetjes Uit Helenaveen

• 23 Juni 2009 - 21:19

Piet Stammen:

Heej die Lourdesgangers, leuk dat het zo voor de wind gaat en dan ook nog een jarige erbij (proficiat Ger)De resterende dagen nog veel fietsplezier.

Gr. Piet

• 23 Juni 2009 - 23:03

John Smeets:

Leuk om jullie zo te kunnen volgen,veel plezier.Het gaat wel lukken als ik dat zo zie

• 24 Juni 2009 - 11:12

Nijssen:

Ger nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Fam. Nijssen

• 24 Juni 2009 - 17:49

Frans-jozef:

Ger van harte en nog vele jaren toegewenst. Ik zou zegggen geniet ervan. Maar dat lukt wel zo te zien.

• 30 Juni 2009 - 13:06

Werner:

Ger, hartelijk gefeliciteerd en nog vele jaren gewenst.Heel veel succes met jullie reis, geniet er samen van!!!!
    groetjes Werner Sebastian.