Stijgen en hijgen - Reisverslag uit Épernay, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu Stijgen en hijgen - Reisverslag uit Épernay, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu

Stijgen en hijgen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg TWC de Velo

22 Juni 2009 | Frankrijk, Épernay

Het beloofde een fijne dag te worden.Na gisteren hebben wij dat natuurlijk dik en dubbel verdiend. Om 10 voor 9 vertrokken we. Na een pittige klim kwam hier het gezegde "stijgen en hijgen" uit de mond van Jan. Wij denken er het onze van..... en gaan gewoon verder met Jan. Een schitterende uitgestrekte omgeving zien we om ons heen. We genieten allemaal van de vergezichten. We missen Jan en Annie en de soep.En komen zo bijna uitgerust in Epernay aan.

• 22 Juni 2009 - 16:34

Mart Rooijakkers:

Ha die Lourdesgangers!

Het gaat goed geloof ik, jullie doen het voortreffelijk, volhouden maar de kop is er van af! Een beetje regen, een lekke band een klimmetje en een rare opmerking van Jan dat hoort bij deze onderneming moet je maar denken en zolang de wind meezit.......
    Ik zou me over Jan maar niet al te veel zorgen maken zolang hij zulke opmerkingen maakt. Het wordt pas ernstig als hij ze niet meer maakt, want dan zit-ie pas echt goed stuk!
    Meer zorgen zouden jullie je moeten maken over Ellie, ik geloof namelijk niet dat ze die fohn voor haar schoenen meegenomen heeft het zal meer met haar "ego" te maken hebben.
    Groetjes en trap ze,

Mart

• 22 Juni 2009 - 18:04

Frans-jozef:

Weersvoorspellingen zien er goed uit dus dat komt wel goed. Nog veel plezier en succes onderweg.

Groeten en tot ziens

• 22 Juni 2009 - 19:26

Pierre Verheijen:

Hoi Hay en Toos,
    (en natuurlijk alle andere Lourdesfiets(t)ers)

Even een reactie op dat stijgen en hijgen.
    Zaterdagavond bleef op onze feestdag(van ut achtste dus) de stemming ook goed stijgen.Op zondagmorgen en middag moesten verschillende van ons flink hijgen, vanwege de opruimwerkzaamheden.
    Dese "werkzaamheden" duurden tot 's avonda zes uur.
    Ik wens jullie allemaal heel veel fietsplezier toe.Hou vol en blijf genieten van jullie geweldig avontuur.

Pierre
    mede namens RKMSV 8

• 22 Juni 2009 - 20:28

Leonie Snijders:

Hoi Lourdesgangers,

Toch nog even reageren: volgens mij gaat het heel goed met jullie tocht.
    Ik heb de indruk dat jullie erg relaxed naar Lourdes komen: goede verzorging onderweg (meestal dan..), op tijd in hotels waar de natte spullen gedroogd worden (dan deert een regendag toch niet...), en goed weer in het vooruitzicht!
    Iedereen de groeten daar en een goede reis verder,

Tot weer, Chris en Leonie

• 22 Juni 2009 - 21:19

Els Vestjens:

Ha die Fietsers (met hoofdletter),
    De kop is er vanaf. En wat het weer aangaat, volgens mij kan je de slechte dagen beter in het begin hebben,heb je die vast gehad niet??
    Nog een hele mooie tochtgewenst... groetjes Els

• 23 Juni 2009 - 10:49

Wim Verdonschot:

Het is knap wat jullie doen, maar het is echt een mirakel als je er in een bed naar toe wordt gebracht en fietsend van terug komt.
    Hou vol en veel plezier.

Houdoe,
    Wim.

• 23 Juni 2009 - 11:08

Jeu En Leen:

Ger van harte gefeliciteerd met jou verjaardag en een fijne vakantie
    groetjes jeu en leen

• 23 Juni 2009 - 17:51

Hilde:

Ha zus,

Al 4 dagen in de benen, hoe gaat het!
    Het weer zal bij jouw wel prima zijn, hier begint het te komen.
    Hoop dat met jouw alles goed is en succes verder!
    Je kunt ut!!!!
    Liefs Hilde Laurens Kevin en Jordi.

• 23 Juni 2009 - 18:57

Peter Van Lier:

Hoi dames en heren fietsers, ik wil jullie heel veel fietsplezier toewensen, en vast petje af, zeker voor de dames. Complimenten voor de mooie site. Ik verwacht wel dat er een gebedje geprevelt word als jullie in Lourdes zijn aangekomen. Verder wens ik jullie veel zon en wind op de rug.
    Groetjes van een oud velo lid.