Een kort berichtje. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu Een kort berichtje. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu

Een kort berichtje.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg TWC de Velo

22 Juni 2009 | Frankrijk, Parijs

Gisteravond deed internet het niet in het hotel. Vanmorgen vroeg gelukkig wel! De lucht is blauw!

• 22 Juni 2009 - 06:00

Sien En Louis:

hopelijk word het weer beter veel succes het was gisteren gezellig op egchel se kermis
    gr fam verstappen uit kapel

• 22 Juni 2009 - 06:06

Wil:

Doorgaan vooral blijven gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

• 22 Juni 2009 - 06:41

Ans:

Voor zover men hier in west europa het weer kan voorspellen zal de lucht voorlopig wel blauw blijven. Een groot hoge-drukgebied komt eraan met hoge temperaturen!!!!! (Louis)
    Veel verder fietsplezier.

• 22 Juni 2009 - 07:49

Chris:

Ik hoop dat de lucht voor jullie blauw blijft.
    Veel fietsplezier, zonder regen maar wel met veel zon.

• 23 Juni 2009 - 15:06

Jos & Til:

Ger, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook van de rest van de fam. H.
    Feestje komt later?
    Groeten, Fam Hendriks utj Méél.

• 23 Juni 2009 - 16:16

Ger + Jeanne Nijssen:

Wij feliciteren Ger met zijn verjaardag.
    Met Goofy is alles oké.
    Nog veel fietsplezier allemaal en tot ziens in Meijel.

• 23 Juni 2009 - 17:32

Hendriks Someren:

sproficiat uit somereneind gr jan riek

• 23 Juni 2009 - 18:11

Nout Colemont:

Vanuit Venlo wil ik jullie allemaal veel fiets plezier toe wensen.
    Wij de collega's van Hay bij oce verwachten wel een kaartje. Hay zet 'm op en we horen je verhaal wel

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Velo naar Lourdes

27 Februari 2011

We gaan naar Wenen in 2011!

01 Juli 2009

De laatste

29 Juni 2009

Samen
TWC de Velo

Na de prachtige fietstocht naar Lourdes in 2009 hebben we besloten om dit jaar weer een tocht te ondernemen. Als einddoel hebben we voor Wenen gekozen.Van Meijel naar Wenen is ruim 1200 km en heel veel hoogtemeters.

Actief sinds 12 Juni 2009