Kan het nog slechter? - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu Kan het nog slechter? - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu

Kan het nog slechter?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg TWC de Velo

21 Juni 2009 | Frankrijk, Parijs

Het is grijs als we opstaan, de wegen nat, maar het regent niet meer. Meteen als we op de fiets zitten om 09.00 uur krijgen we onze muur van Huy. 200 km schaatsen is voor Jan B. niet zo vermoeiend. Iedereen komt fietsend boven. Het landschap is mooi, de wegen glooiend. Maar er zijn veel regenwolken in de lucht. We schuilen een keer in een bushokje. Rond half 1 komen we bij de volgauto. We krijgen een beker warme soep van Annie en Jan. Dat doet een mens goed. De regenjasjes doen we aan en we gaan weer verder. Het lijkt wel of dat de regenbuien met ons mee gaan. De laatste 20 km zijn ontzettend nat en koud. Na een goede douche zijn weer warm.In het hotel kunnen we de gewassen kleren afgeven voor in de droger. Ook in deze stad is het feest. We hebben lekker gegeten en nog een rondje gelopen. Wisten jullie trouwens dat er schoenfohns bestaan? Elly V. heeft er een bij zich. Komt heel goed van pas!

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Velo naar Lourdes

27 Februari 2011

We gaan naar Wenen in 2011!

01 Juli 2009

De laatste

29 Juni 2009

Samen
TWC de Velo

Na de prachtige fietstocht naar Lourdes in 2009 hebben we besloten om dit jaar weer een tocht te ondernemen. Als einddoel hebben we voor Wenen gekozen.Van Meijel naar Wenen is ruim 1200 km en heel veel hoogtemeters.

Actief sinds 12 Juni 2009