Pffff - Reisverslag uit Eymet, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu Pffff - Reisverslag uit Eymet, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu

Pffff

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg TWC de Velo

28 Juni 2009 | Frankrijk, Eymet

We hebben geslapen in een prachtig oud hotel: houten balken, grote kamers, vloerbedekking tegen de badwand enz. Een Engelse eigenaar maar gelukkig geen Engels ontbijt. Om kwart voor negen al weer op de fiets. De zon in de blauwe lucht en karren maar. In Perigeux was het even zoeken met de vele wegen en de rivier d'Isle. Soms hebben we een helling van 13% dus is het ook puffen. De temperatuur loopt gestaag op. We zijn dan ook blij dat Jan en Annie een pauzeplaats in de schaduw hebben opgezocht. Na Bergerac komen we in een wijnstreek. De vergezichten zijn ontzettend mooi. Ook de velden met bloeiende zonnebloemen zijn prachtig. Na 110 km komen we bij het hotel. Met ZWEMBAD!! De dames en enkele heren liggen er binnen no time in. Het is een heerlijke verfrissing. Zullen we hier een dag blijven??

• 28 Juni 2009 - 16:56

Jaloers Iemand:

Toemaar lekker zeg, strooi maar een pak zout in de gapende wond.

Grapje, dit hebben jullie allemaal dik verdiend, en let maar op mijn woorden " de finale moet nog beginnen"

Allemaal nog veel fiets plezien en zorg voor goede benen in de "FINALE"

Groeten,

Wil.

• 28 Juni 2009 - 17:15

Moeder En José:

zie bericht op 25 juni

• 28 Juni 2009 - 17:20

Sjef En Dorrie:

Erg leuke site en mooie foto's. Jullie zien er nog niet vermoeid uit, dus dat laatste stukje lukt jullie ook nog.We wensen jullie nog veel fietsplezier.

• 28 Juni 2009 - 19:11

Fam.leenders:

Dat ziet er goed uit op die foto's, veel succes de komende dagen!! Laat jullie maar goed verwennen door ons pap en Anny!
    Kop op en tot donderdag.

Liesbeth en de rest van de familie.

• 28 Juni 2009 - 19:21

DE HELE PLOEG:

goed zo jullie zijn kanjers Toon en Nel

• 28 Juni 2009 - 19:24

Lion En Maartje:

Dit ziet er goed uit na een zware dag.. pffff dat zou ik ook wel willen!! Geniet ervan, want over een paar daagjes is het echt pffff.. liefs

• 28 Juni 2009 - 20:37

Ping Et Pong:

bonjour, hay et toos comment ca va? Le club le tennis de table vous suivre avec grande interet.Quand nous pouvons aussi bon que le tennis de table comme pedaler nous allons avec vous. Bonne chance pour les dernier de kilometres et encore une bonne vacances .bien a vous, salutations amicales.Le club le tennis de table ping et pong.

• 28 Juni 2009 - 20:44

Gerrie Van Hoof.:

Goed zo wielerploeg!!!
    De tweede helft gaat ook zeker lukken gezien de goede conditie en spirit.
    Speciaal aan Mieke en Tjeu hartelijke groetjes.
    We zullen tijdens de Ospelse kermis een extra borrel drinken op jullie succes. Prettige voortzetting. Grt. Gerrie.

• 28 Juni 2009 - 21:14

Wilma Simons:

Ha buurvrouw en de rest. Jonge jonge, wat een prestatie, jullie doen het toch maar!! En het gaat lukken ook . Het zal soms flink doorbijten zijn,maar achteraf is de zege des te groter. Soms ben ik best wel jaloers, het is niet niks wat jullie doen TOPPIE. Zeker de jongens niet vergeten die de tocht uitgezet hebben geweldig een PLUIM, ja jij ook buurman en Annie en Jan onmisbaar gewoon.Ik wens jullie nog een hele mooie tour en op naar de finale. Groetjes wilma

• 29 Juni 2009 - 05:29

Jac En Mien:

Ha Toos, Hay en de rest!
    Met bewondering volgen wij jullie en wensen jullie sterke benen voor de laatste loodjes! Aan jullie gezichten te zien gaat dat best lukken, toch? Succes en veel groetjes van die oet Beringe!

• 29 Juni 2009 - 12:17

Ard En Brendy :

Het gaat goed dames en heren, leuk om iedere keer jullie verslag te lezen. Zet 'm nog even op, het gaat goed!!
    Nog veel succes met de laatste kilometers die nog gaan komen.
    Groetjes utj de meulestraôt

• 29 Juni 2009 - 15:12

Luc En Freek:

Hoi Opa,

Gaat alles nog goed en heb je de geluksketting nog om?En de geluks brief ook bij je? We zijn blij als je weer terug bent, dan kun je ook mee naar het fietscrossbaantje!!!veel plezier wij houden van jou! dikke kus van Luc en Freek

• 29 Juni 2009 - 17:36

Frans Kessels:

Hallo Ladies and Gentlemen,

een mooi moment is als je halverwege bent en dat hebben jullie al bereikt!
    Straks vinden jullie het nog erg dat je er al bent, dus fiets niet te hard maar kijk ook rond wat er te zien is.
    Als je straks alle hotels nog weet ben je goed bezig!
    Lei; we hadden met vut en kneus weer het rondje St. Antonius.
    Nog veel fietsplezier (en zadelpijn) en tot ziens in meijel.

Frans Kessels
    Ospel

• 29 Juni 2009 - 18:03

"Keuken" Meijel:

Hallo fietsluitjes,

Als wij de foto's zien hebben jullie het goed naar de zin en lekker warm. Wij kunnen van het laatste meepraten; want ook in de keuken zijn het nu tropen-uren.
    Voor julie: op naar de bedevaart en geniet volop van deze week.

Groetjes,

keukenteam Zorgcentrum Meijel.