Wij zullen doorgaan - Reisverslag uit Thiviers, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu Wij zullen doorgaan - Reisverslag uit Thiviers, Frankrijk van TWC de Velo - WaarBenJij.nu

Wij zullen doorgaan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg TWC de Velo

27 Juni 2009 | Frankrijk, Thiviers

Vanmorgen waren we na een goed ontbijt, ruim voor 9.00 uur op weg. Een tocht van 131 km hadden we voor de boeg. Het zou vandaag wat zwaarder worden! En inderdaad op het laatst voelde (bijna) iedereen wel de benen. Bij aankomst in het hotel, om 15.30 uur, hadden we dan ook 1720 hoogtemeters overwonnen! Het weer was in het begin wat bewolkt maar later scheen de zon volop. De route was wederom prachtig: we zijn in de Dordogne beland. Na 80km stonden Jan en Annie midden in een dorpje op het pleintje bij de kerk: soep, lekkere broodjes en nectarines. We smeerden nog een paar boterhammen, vulden de bidons en gingen weer op weg. Toen konden Jan en Annie zelf even pauze houden (zie foto). Na de pauze was de route zo mogelijk nog mooier.
Regelmatig klinken er liedjes in het peloton: ay ya ya, waar is Maria? we zullen doorgaan, we gaan naar Lourdes toe .. We hebben nog maar drie dagen te gaan!

• 27 Juni 2009 - 17:23

Eric Berben:

Ja, ja, daar is ie dan ..... de foto met de heerlijke franse pot bier.
    We kijken uit naar jullie volgende verhalen maar het einde komt in zicht.
    Op naar Lourdes !!!

Groeten,

Eric, Angelique, Rob en Maartje

• 27 Juni 2009 - 17:59

Ton Ghielen:

Heel leuk om jullie vanuit Meijel te volgen.Knappe prestatie om zo'n kleine Tour de France te fietsen.
    Ik wens jullie nog heel erg veel plezier!

• 27 Juni 2009 - 19:02

Stan:

Succes met de tocht naar Maria! En Ger, neem wat flesjes wijwater mee naar Tilburg voor die heidenen hier!

groeten Stan

• 27 Juni 2009 - 20:27

Mart Rooijakkers:

Als jullie deze liedjes blijven zingen, dan zal Maria jullie met open armen ontvangen.
    Het gaat voortreffelijk zie ik (al moet Jan zo te zien wel een handje geholpen worden, of is het een schouderklopje?) De trainigskilometers zullen nu hun vruchten gaan afwepen!
    Groetjes en trap ze de komende drie dagen, want dat zullen wel de zwaarste worden!

Mart

• 27 Juni 2009 - 22:27

Cor Seijkens:

Wa sjon um da allemol te vollege! Nu komen idd de mooie stukken. Die potten bier zullen wel goed smaken. Het weer is ook geweldig zie ik. Geniet er van!!

Groet, Cor

• 28 Juni 2009 - 10:04

Lenie Smeets:

Hallo Mieke en de rest,
    Vol bewondering jullie fietstocht aan het bekijken. Fantastisch !!!!!
    Gisteren het feestje bij Tiny gevierd. De hele avond buiten, uniek!!!
    Heel veel groeten en zet hem op de laatste kilometers.......
    groetjes, Lenie

• 28 Juni 2009 - 12:01

Marie-thérèse:

hallo fietsploeg we volgen jullie op de voet. Het gaat gelukkig goed we hebben veel respect voor jullie. Nog even doorgaan de laatste loodjes wegen het zwaars, maar hoe dichter bij lourdes des te meer vleugels........

Succes verder!!!!!!!!
    Marie-thérèse en de rest van de familie

• 28 Juni 2009 - 19:03

Frans- Mia Strijbos:

Hallo Toos, Hay en de rest van het peloton plus verzorgers.
    Leuk om jullie te volgen en de foto's te bekijken Voor de komende dagen wensen wij jullie nog veel fietsplezier toe.
    groetjes
    Frans-Mia Strijbos