Toos Peeters - Reisverslag uit Meijel, Nederland van TWC de Velo - WaarBenJij.nu Toos Peeters - Reisverslag uit Meijel, Nederland van TWC de Velo - WaarBenJij.nu

Toos Peeters

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg TWC de Velo

14 Juni 2009 | Nederland, Meijel

Toos Peeters (52) is de vrouw van Hay en al vele jaren lid van de Vélo.
Bergop fietsen gaat niet zo snel maar dat geeft haar de gelegenheid om van de omgeving te genieten.

• 18 Juni 2009 - 21:28

PP:

Toos,

Heel veel succes! We blijven jullie volgen.

• 19 Juni 2009 - 21:02

Jos En Tonny:

Hey Toos en Hay en de rest.
    Veel fietsplezier en succes.
    Niet te veel op de omgeving letten maar ook op je voorgangers, en kom weer heelhuids thuis

gr Jos en Tonny

• 21 Juni 2009 - 11:34

Henk En Mariet:

Hoi Toos en Hay,

'n fijne uitdaging,op de fiets naar Lourdes.
    Ga ervoor en veel plezier samen.

• 21 Juni 2009 - 17:07

Gardo:

Toos,
    Let aub een beetje op Hay en zorg dat jullie heelhuids terugkomen.

• 24 Juni 2009 - 18:34

Leo En Sabine:

Toos en Hay
    wij wensen jullie dat het genieten is en blijft van prachtige natuur, mooi weer, voldaan gevoel, het echte groepsgevoel en effe heeeel ver weg van Peel en Maas!!

Groetjes uit Lottum

• 26 Juni 2009 - 14:06

Willemien:

Ha Toos,

Zo te lezen loopt alles volgens jullie fietsplan. Super!!

Wellicht dat als je dichter bij Lourdes komt en ook nog wat schietgebedjes onderweg doet dat je nog sneller gaat fietsen...Probeer eens of dat werkt Toos!!

Zet um op en de hartlijke groetjes (ook aan Haj)van Willemien

• 28 Juni 2009 - 19:36

Mike En Dorien:

Hey Toos en Hay,

zo te zien zijn jullie al een heel eind op weg.
    Goed bezig! Succes met het laatste stukkie.... tot donderdag.

hebben jullie nou ook een beetje vakantie gehad?

• 28 Juni 2009 - 20:33

Staf En Jacqueline:

Geweldige prestatie, Toos en Hay en de rest natuurlijk. We volgen jullie op de voet. Het wordt de komende week weer zweten met die temperaturen. Veel succes!! Jacqueline en Staf

• 28 Juni 2009 - 21:07

Jos En Tonny:

Hey Toos

Gaat het nog een beetje? Als ik zo alles lees, wel geloof ik. Gezellig, mooi weer, zwembad, elke dag wat fietsen, wat wil je nog meer op vakantie!!
    Nog veel plezier en steek maar een kaarsje aan bij Maria voor ons en iedereen.

Gr ook aan Hay en de rest

• 29 Juni 2009 - 07:31

Jan En An:

Hoi Toos knap werk wat jullie doen.Leuk om jullie te volgen nog even en dan zit 't er op.Heb je geen zadelpijn na zooooveel kilometers.Nog veel fietslol.Groetjes

• 30 Juni 2009 - 22:38

Math/ Dorothee:

Dit zal je nooit meer vergeten Toos, een top prestatie in een super geweldig team.Misschien iets om een keer met de motor te doen, wie weet.
    Geniet nog efkes van de vacantie, en zeg tegen miene bruuder dat ie de Peeters vaandel hoog gehouden heeft. Groetjes.