Mieke Renders - Reisverslag uit Meijel, Nederland van TWC de Velo - WaarBenJij.nu Mieke Renders - Reisverslag uit Meijel, Nederland van TWC de Velo - WaarBenJij.nu

Mieke Renders

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg TWC de Velo

14 Juni 2009 | Nederland, Meijel

Mieke Renders (49) is de jongste van de groep en is tegelijk met Ria en Toos lid geworden van de Vélo.

• 19 Juni 2009 - 14:43

Anja Cuijpers:

hoi Mieke

Wij wensen jou end de anderen een hele fijn tocht en alle zegen in Lourdes.
    We volgen jullie

Anja Cuijpers en fam

• 19 Juni 2009 - 19:31

Rian:

Hallo Mieke,

Nog een nachtje slapen(misschien niet zo heel veel)en dan begint de tocht waar je al zo lang naar uit hebt gekeken!
    Fijn dat we je via de site kunnen volgen.
    Ik hoop dat het je brengt wat je er van verwacht en natuurlijk ook een rugzak vol verrassingen!

Groetjes,Rian

• 20 Juni 2009 - 18:16

Liesbeth:

Mieke,
    we wensen jou en jouw reisgenoten een hele fijne tocht. We kijken uit naar jullie berichtjes en zullen jullie via mail zoveel mogelijk blijven volgen.
    Heel veel plezier toegewenst ook namens Niek en de kids
    groetjes Liesbeth

• 21 Juni 2009 - 08:24

Renee En Johan:

Ha Mieke,
    leuk dat we je kunnen volgen, gaan we zeker doen we wenssen jouw en je teamgenoten heel veel fietsplezier

Groetjes johan en renee

• 21 Juni 2009 - 10:43

Mia En Peter:

Ha Mieke,
    Leuk om je via de site te kunnen volgen. We wensen je natuurlijk heel veel succes, maar ook veul schik, weinig zadelpijn en heel veel leuke ervaringen. Zojuist Mia en Liz naar het vliegveld gebracht die op weg gaan naar Milaan....dus Jan, nu zitten we met onze mannen in hetzelfde schuitje. groet, Peter

• 21 Juni 2009 - 18:40

Sam En Monique:

Ha Mieke,

Probeer vooral heel veel te genieten van deze geweldige uitdaging!!!!
    Nogmaals succes voor jullie allemaal.

groetjes Sam en Monique

• 21 Juni 2009 - 19:08

Jan En Willemien:

Bonjour Mieke,

Enne al lekker gefietst? Volgens de weersoverzichten hebben jullie de eerste 2 dagen de wind in de rug gehad en dat lijkt me super om te beginnen!
    Vandaag ff op de Donk langs gefietst en alles in orde!! De was wapperde in de Hollandse wind....en is waarschijnlijk door zoonlief BOB op tijd (voor de bui) binnengehaald.

Dus fiets maar lekker verder!!!Groetjes ook aan de anderen van Jan en Willemien

• 22 Juni 2009 - 07:53

Herman En Kitty:

Ha Mieke en de rest.........
    De kop is er nu af voor jullie, Hopelijk nog alles naar wens. Gisteren nog gehoord dat ook het thuisfront het goed maakt. Ook wij blijven jou en de groep volgen, He Miek succes ook voor de rest vanuit Panningen

• 22 Juni 2009 - 08:57

Pieter En Anita:

Hoi Mieke

Al weer aan de tweede dag begonnen, de kop is er af. Pieter en ik zullen jullie zeker volgen op internet. Heel veel succes. Jan was gisteren ook goed bezig, de halve marathon gelopen.

• 22 Juni 2009 - 20:21

Grignion & René:

Hoi Mieke,

Ja wij volgen jouw natuurlijk ook met deze monster tocht!!!!!! Petje af en zorg dat je er een mooie tocht van maakt. Als je in Lourdes aan komt kun je voor ons mam en pap wel een kaarsje opsteken. Zeg fiets ze en de groetjes Grignion en René

• 23 Juni 2009 - 17:40

Angeliek:

Hoi Mieke,
    Al enkele dagen op de fiets en volgens de eerste berichten gaat alles goed. Behalve een dagje regen, maar de vooruitzichten zijn goed. Leuk dat we jou en je fietsvrienden via deze site een beetje kunnen volgen. Veel succes verder en heel veel fietsplezier.

• 24 Juni 2009 - 06:46

Heman En Kitty:

Heerlijk om te lezen dat het jullie alemaal zo goed afgaat. Je zou zin krijgen om mee te trappen. Hopelijk een teken voor de rest van de route. He Mieke ga zo door met z'n allen, geniet van deze unieke beleving. Succes en tot horens, groetjes Herman, Kitty en de Kids

• 24 Juni 2009 - 14:49

Bobie Van Renders:

hoi mam
    ik wens jou een leuke reis toe.

• 25 Juni 2009 - 20:59

Mia En Peter:

Ha Mieke,

ik was vandaag toch in Mèèl, en heb ff voor jou gecheckt of Jan het nog redt met de mannen. Ik kan je vertellen; hij ziet er blakend uit evenals de tuin trouwens, dus geen zorgen. We lezen dat het jullie goed gaat, veel zon, wind in de rug; wat wil je nog meer. Mia en Liz zijn ook weer terug; moet maar voldaan van het shoppen, ze hebben een geweldige tijd gehad in Milaan. Ook voor jullie nog een geweldige tijd toegewenst en aan de foto's te zien gaat dat vast lukken. Groet van Mia en Peter.

• 26 Juni 2009 - 13:56

Van W I.o. M+P:

Hoi Mieke,
    een bericht in opdracht van moeder en papa!

Je man en jongens hebben woensdag bij moeder alles opgegeten op een paar piepertjes na...enne...ze vonden moeder's pap nog lekkerder dan de roomijs!!!

Vandaag heeft onze Moeder in haar uppie koffie moeten drinken, papa was naar de boerderij en ook jij was er niet! Volgende week komt ze daarom (en er is nog 1 reden) bij jou op de koffie dus neem iets lekkers mee.

Nou, doej... en fiets maar gezellig verder!!
    je bent al over de helft!

Groetjes Willemien

• 26 Juni 2009 - 14:22

Monique:

Nou Mieke,

De eerste week zit er al bijna op. Kun jij mij laten weten hoe het gaat met je nieuwe wielrenbroek. Zit ie nog steeds lekker? Of heb je last van zadelpijn? Ik ben benieuwd... Fijn dat het allemaal nog zo goed gaat. Zet hem nog op....

groetjes Monique

• 27 Juni 2009 - 21:11

Jacqueline :

Hallo Mieke,
    Met veel plezier heb ik jullie belevenissen gelezen.
    Hopelijk wegen de laatste loodjes niet al te zwaar. Samen met je reisgenoten wensen we je nog heel veel fietsplezier toe en tot weer eens in Meijel!
    Groetjes van Jacqueline uit Baolder

• 28 Juni 2009 - 09:50

Moeder En Papa:

Hoi Mieke

Hopelijk gaat nog alles naar wens. Fijne aankomst in Lourdes en geniet van alles wat jullie daar zien en beleven. Een gebedje ook voor ons en alvast een behouden thuiskomst. Groetjes aan de gehele groep . Succes er mee.

Pap en Mam
    (Frank , Stephanie en kusje van Kimberly)

• 28 Juni 2009 - 09:50

Moeder En Papa:

Pap en Mam
    (Frank , Stephanie en kusje van Kimberly)

• 30 Juni 2009 - 05:57

Herman En Kitty:

Ho Mieke,

Zo voor jullie de laatste loodjes, maar zo te horen bijna een "makkie" voor zo'n getrainde fietsers als jullie???!!! He Miek en de rest heel veel succes het laatste deel van de tocht, en geniet ervan. Gr en tot kijk Herman en Kitty

• 30 Juni 2009 - 21:16

Liesbeth:

Mieke,
    petje af, of zoals de Fransen zeggen: chapeau!!!!! voor jou en voor de rest van de groep.
    Ik vind het een hele prestatie.
    Geniet nog van jullie laatste dag daar in Lourdes! Tot volgende week, dan worden we wel bijgepraat. (het was trouwens erg leuk om jullie via deze site te volgen)

• 30 Juni 2009 - 21:33

Rene & Grignion:

Nou Mieke (en alle ander medefietsers) Proficiat! Een hele prestatie hoor! Maar uit de verslagen op te maken, hebben jullie het super gehad! Fijn. Geniet van je vrije dag in Lourdes en een hele goede reis naar Meijel. Groetjes, Rene & Grignion