Annie Hendriks - Reisverslag uit Meijel, Nederland van TWC de Velo - WaarBenJij.nu Annie Hendriks - Reisverslag uit Meijel, Nederland van TWC de Velo - WaarBenJij.nu

Annie Hendriks

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg TWC de Velo

14 Juni 2009 | Nederland, Meijel

Annie Hendriks (de vrouw van Ger) houdt Jan Nijssen gezelschap in de volgauto. Samen verzorgen ze de pauzeplaats.

• 16 Juni 2009 - 17:27

Henriette:

hoi Ger en An en natuurlijk alle anderen,

heel veel succes met jullie fietstocht naar Lourdes. Ik zal de bevindigen op de site volgen.

• 17 Juni 2009 - 19:47

Bart:

Dag soep ploeg.
    hadden ze jullie ook niet kunnen sponsoren met leuke velo schorten ofzo? Veel succes en leuke reis. groeten Mechtild Bart thomas

• 23 Juni 2009 - 10:16

Audrey:

Dag oma en opa,

Met mijn broertje of zusje is alles goed, hij of zij is alleen al iets ouder dan mijn papa en mama dachten. Tellen is ook een kunst. Nog veel plezier op jullie reis.

• 23 Juni 2009 - 12:13

Kees Swaanen:

Beste annie,

Ik wens jou ook veel succes met het verzorgen van de renners en de zorg voor de inwendige mens. Mocht je eerder in Louderdes zijn als de fietsers steek je maar alvast een kaartje op.

gr.
    Kees Swaanen

• 24 Juni 2009 - 20:49

Alda:

Hoy oos An

Zo te zien gaat bij jullie alles goed. wat een mooie omgeving, wij kunnen het goed volgen op de computer en de foto s zijn prachtig .
    hier is alles goed zelfs het weer.
    Groetjes Alda

• 25 Juni 2009 - 14:44

Anja Cuijpers:

Hoi annie

Wij volgen jullie op het werk ook allemaal

De fietsers zullen blij met je goede zorgen zijn/
    top dat doe ze allemaal de groeten
    Anja Cuijpers

• 25 Juni 2009 - 17:18

Henk En Ine :

Hopelijk wordt je niet misselijk in de heuveltjes.De dames en heren zullen wel blij zijn dat je erbij bent geef ze maar goed te eten dat is jou wel toevertrouwd en nog proficiat oma en opa

aurevoire Ine en Henk

• 28 Juni 2009 - 11:15

Henk En Ine :

wat is het doa gezellig doa woi ich wel bij zien
    maak mer veul lol en geneet

• 28 Juni 2009 - 19:57

Pita:

Hartelijk bedankt voor jullie goede zorgen voor fietsers en fietsen!
    Ga zo door met veel succes.
    Busje komt zo en wel Donderdag. Tot kijk.
    Nogmaals bedankt An en Jan!

• 29 Juni 2009 - 21:06

Alda:

An geniet van de uitzichten en kijk niet te vaak omlaag morgen de laatste tocht en dan weer bijna naar huis steek toch maar een kaarsje voor me aan

Alda

• 30 Juni 2009 - 08:19

Wil:

An TOPPIE.

Bedankt Wil

• 01 Juli 2009 - 09:03

Henk En Ine:

super goed gedaan An en de hele ploeg ook ze zijn echt niks te kort gekomen toppie